[heroclix] Re: Heroclix scenarioroster

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Aug 2012 20:31:24 +0200

Ny oppdatering på scenarioroster etter 8.8. 2012

Haakon (New Fantastic Four) 333
Sindre (Justice League/International) 397
Kyrre (X-Men) 402
Robert (H.A.M.M.E.R/Dark Avengers) 408
Martin S (Justice Society of America) 399
Martin N (Valkyrie's Asgardians) 443
Jonas (Cable & Deadpool) 333 (Har Orange Lantern)
Ingvild (Loki's Asgardians) 340 (Har Cosmic Cube)
Torgrim (Defenders) 410
Veronica (Justice League) 333
Jørn (Avengers) 337

Da har jeg gjort som vi diskuterte og gitt Kyrre halvparten av
gjennomsnittet på det spillerlagene fikk for å GMe Hydra-scenarioet,

Vil også si at det er flott å se så mange dukke opp på scenariospilling! Vi
har hatt 11 forskjellige spillere innom, med så mange som 7 lag deltagende
i går. Dette er sterkt. Takk til Kyrre for å ha holdt to scenarioer på
rappen, jeg håper flere vil stille med scenarioer (jeg lover å snart holde
et selv) så Kyrre også får spilt laget sitt igjen.

Torgrim