[heroclix] Re: [17.09] Velkommen til Sealed i dag!

  • From: Martin Nordby <martnordby90@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Sep 2013 16:09:22 +0200

sweet:) sorry jeg ikke sa ifra men glemmer ,det jeg hadde bestilt.

From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: [17.09] Velkommen til Sealed i dag!
Date: Tue, 17 Sep 2013 23:41:35 +0200

Ja, jeg har den. Har to, faktisk,  og en Birds of Prey fast forces. Det
fungerer ikke å ta dem med på Outland hver gang,  så jeg har spurt på lista om
hvem som skal ha dem, men ingen har meldt seg før nå. Du får din neste gang du
kommer!

From: martnordby90@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Date: Tue, 17 Sep 2013 18:08:42 +0200

heldig dere er:) har et lite spørsmål: jeg mente at ejg hadde bestilt blitzkrig
fra torgrim , har vi fått den?  . mente jeg så en mail at det var 2 stk igjen
Date: Tue, 17 Sep 2013 11:09:57 +0200
From: kyrremann@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Jeg har kartboksen. Planlegger å ta den med. Jeg får dessverre kun vært med på
første runde (teite møte), så håper vi begynner så fort som mulig :)

Den 17. sep. 2013 11:03 skrev "Martin Skullerud" <martskul@xxxxxxxxxxx>
følgende:

Det er annonsert i programmet vårt, og jeg har nevnt det tidligere, men i håp
om at de som måtte være i tvil får sett det før det er for sent: Ja, det blir
WatX-sealed i dag. Og vi har OP-kit, så det blir ordentlig gjennomføring, med
riktige kart og riktige LE-premier. Det er fortsatt ikke 100% avklart hvor mye
det koster å være med, men det er maks kr. 200.

Jeg regner med å være på Outland (Oslo S) fra ca. kl. 16.45, så jeg håper jeg
ser flest mulig av dere der.

P.S: Den som endte opp med kartposen for to uker siden, får du tatt den med i
dag så jeg kan få den tilbake? På forhånd takk.