[heroclix] Re: [17.09] Velkommen til Sealed i dag!

  • From: Martin Nordby <martnordby90@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Sep 2013 18:08:42 +0200

heldig dere er:) har et lite spørsmål: jeg mente at ejg hadde bestilt blitzkrig
fra torgrim , har vi fått den?  . mente jeg så en mail at det var 2 stk igjen
Date: Tue, 17 Sep 2013 11:09:57 +0200
Subject: [heroclix] Re: [17.09] Velkommen til Sealed i dag!
From: kyrremann@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Jeg har kartboksen. Planlegger å ta den med. Jeg får dessverre kun vært med på
første runde (teite møte), så håper vi begynner så fort som mulig :)

Den 17. sep. 2013 11:03 skrev "Martin Skullerud" <martskul@xxxxxxxxxxx>
følgende:

Det er annonsert i programmet vårt, og jeg har nevnt det tidligere, men i håp
om at de som måtte være i tvil får sett det før det er for sent: Ja, det blir
WatX-sealed i dag. Og vi har OP-kit, så det blir ordentlig gjennomføring, med
riktige kart og riktige LE-premier. Det er fortsatt ikke 100% avklart hvor mye
det koster å være med, men det er maks kr. 200.

Jeg regner med å være på Outland (Oslo S) fra ca. kl. 16.45, så jeg håper jeg
ser flest mulig av dere der.

P.S: Den som endte opp med kartposen for to uker siden, får du tatt den med i
dag så jeg kan få den tilbake? På forhånd takk.