[heroclix] Re: 14.08 - Heroclix-turnering?

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 13 Aug 2012 15:51:48 +0200

OK folkens, da har jeg sjekket inn med Outland, og vi har utvilsomt mer enn
nok Chaos War til å ha Sealed.

Med andre ord:

300 poengs Sealed turnering i morgen (tirsdag 14.august) på Outland
Kirkegata. Vi begynner kl. 17.00, så møt opp FØR 17.00!  3 runder, Premie
til winner og fellowship (ikke figurer fra Chaos War uheldigvis, vi har
tilsynelatende nok en gang ikke fått Prize Kit hit, men vi har LE-er fra
både Galactic Guardians og de andre nyere settene), og deltagerpremie til
alle som kommer! Vi spiller (så langt det er mulig) på kart til Chaos War
som jeg tar med, men blir vi mange (flere enn 10), trenger vi å bruke andre
kart.

Som vi diskuterte før sommeren, kommer jeg til å bli med og spille med et
lag som normalt, så får vi se hvordan det funker. Om jeg mot formodning
skulle vinne (sjelden opplevelse), vil jeg nok passe premie videre til nr.
2.

Det betyr at hvis vi blir et samlet oddetall, vil det bli en bye uten noen
å spille med (altså vanlig bye med Win og 0 poeng), vær forberedt på det.

Si gjerne fra om du kommer, og send SMS til meg (97 15 38 44) og/eller
andre du vet skal i vei hvis du ser at du risikerer å bli sen!

Torgrim