[heroclix] Re: 14.08 - Heroclix-turnering?

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 13 Aug 2012 19:03:46 +0200

Isaac og andre: Et tips om man har lyst til å være med på Sealed, men ikke
helt føler man har råd den uka, er at det kan hende noen andre som er
veldig keen på å få tak i fler figurer fra et gitt sett for en redusert
pris som kan tenke seg å spleise på boosterne dine eller kjøpe dem for deg
mot å få noen av eller alle figurene etterpå. Det er en streit og ærlig sak
hvis noen vil det.

Torgrim