[gnestahandel] Gnesta Expo, Oktoberfest och Nomineringsdags!

  • From: "Gnesta Handel" <ordf@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'gnestahandel@freelists. org'" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>, <elisabeth.gustavsson@xxxxxxxxx>, <kaffebaren0158@xxxxxxxxx>, <sohrab_1386@xxxxxxxxx>, 'ylva strömberg' <sternersborgschoklad@xxxxxxxxx>, <marie@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Sep 2015 09:39:35 +0200

Hej!

Idag blir det mest påminnelser:

Nu börjar det närma sig 10/10 med Gnesta Expo, och några har redan lämnat in
saker som vi kan auktionera ut. Skänk en liten sak som vi kan auktionera
bort, eller en stor sak om du vill det. Allt uppskattas, och kommer till god
nytta. Glöm inte att märka upp dina gåvor med avsändare, så det kan lyftas
på scenen under auktionen. Har du möjlighet att gå på mässan, gör det och
knyt nya kontakter. Lämnas till mig eller Kajsa Kromnér på Kommunen.

Samma dag har vi oktoberfest. I veckan kommer nya affischer, nu måste alla
göra sitt jobb och hämta affischer hos mig eller Ida, och sätta upp.
VIKTIGT!

Sedan är det dags att nominera företagare till Årets mest Företagsamma
människa:

http://www.gnesta.se/naringslivarbete/nyhetsarkivnaringsliv/naringslivarbete
/nomineranu.5.461d20c314f87f52c96b8f.html

Hittills har INGA Gnestaföretag blivit nominerade, och det tycker vi inte
om. Det är en fjäder i hatten att bli nominerad, så kolla upp detta och
nominera på via länken.

Med vänliga hälsningar

Per Bormark

Box 43, 646 21 GNESTA