[gnestahandel] Re: SV: Adventskalender 2015

  • From: Håkan Ohlsson <hakan.ohlsson@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx" <gnestahandel@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Sep 2015 22:09:17 +0200

Sorry - såg inte Ditt mail förrän jag skickat. Ska tänka på detta i
fortsättningen. Tack för att Du uppmärksammat det.

Med vänlig hälsning
Håkan Ohlsson

Den 22 september 2015 13:57 skrev Info Gnesta Färghus AB <
info@xxxxxxxxxxxxxxxx>:

Halloj

Ett litet tips till alla, om det står svara till Charlott så gör gärna
det! Svarar ni bara på mailet så trillar det ju in hos alla varje gång. …
Jag har rätt fullt i min mailbox ändå =)

/Patricia