[gcg] test

  • From: "MOTORGAS" <motorgas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Apr 2009 09:21:17 +0200

Motorgas sp. z o.o.
Aleja Niepodległości 606/610
81-879 Sopot
www.motorgas.pl
e mail : motorgas@xxxxxxxxxxx
tel. + 48 58 763 53 76
+ 48 602 726 102
fax + 48 58 763 53 77
  ----- Original Message -----
  From: Kacper Kowalski
  To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, April 02, 2009 11:40 PM
  Subject: [gcg] borsk i holowanie

  Artur na grupie pl.rec.paralotnie po pytaniu o kolejność holi deklaruje w
imieniu klubu coś takiego:

  >  Nie przypominam sobie , by kiedykolwiek przyjezdni byli traktowani jako "
  > inni " piloci. O kolejności do holi decydować ma kolejka - nie
przynależność
  > Art

  A ja sobie przypominam. Nasza winda, nasze hole. Zawsze tak było. Zawsze tak
było i zawsze ta zasada była respektowana - bo była oczywista. Chośby przez
pilotów z Karkonoszy. Jak ktoś chce przyjechać do Borska i sprawnie się holować
- zapraszamy z własną windą. Niech przyjezdni się włączą w ten sposób w
organizację holowania. Prosta zasada, tylko w ten sposób zmotywujesz naszych
gości, aby się włączyli w Borsk. Inaczej przyjeżdza ktoś i płaci stówkę i
wymaga. Jak lorbas. Rozłoży sobie fotelik i dyryguje. A to nie jest nasza
działalność zarobkowa. NIe jesteśmy SPA. Zawsze tak było, przypomij sobie inną
zasadę  - że kierownik startu - po kilku wypuszczonych startach ma prawo sam
się wpiąć. Ta zasada była po to, aby zmotywować ludzi do sprawnego holowania i
brania odpowiedzialności.

  Jeśli się zdarzy, że przyjedzie 100pilotów na weekend z Polski, a będzie jak
zwykle jeden biedny Jurek do holowania - zapomnij o tym ze polecisz do
niedzieli wieczorem. Bo jak ktoś jedzie całą noc, to przyjeżdża o 5 rano i śpi
na lotnisku. Przyjedziesz o 9 i możesz wracać do domu, bo przed dobranocką w
niedzielę nie polecisz.

  Lotnisko jest po to, abyśmy my, piloci z GCG mogli latać. MY.

  Sorry Artur, ale ja sie na to nie godzę. Zresztą zapytaj może najpierw jakie
jest zdanie klubu, zanim strzelisz sobie w stopę. Między innymi po to się
zrzeszyliśmy w klubie, abyśmy mogli sprawnie latać. Zresztą tak jest także w
konopkach. I zapominj, że pojedziesz do konopek i bedziesz latać przed
kimkolwiek z tamtejszego klubu.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.paralotnie/browse_thread/thread/a3fddd22a514f853/bd770c403bbe15b8#bd770c403bbe15b8

  Jeśli ta zasad wejdzie w życie - to oznaczać będzie śmierć latania klubowego
w Borsku. Bo promujesz pilotów z poza, zamist swoich. A to nie jest Twoim
celem, prawda?

  pozdrowienia,
  Kacper