[gcg] borsk i holowanie

  • From: Kacper Kowalski <aeromedia@xxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Apr 2009 23:40:17 +0200

Artur na grupie pl.rec.paralotnie po pytaniu o kolejność holi deklaruje w
imieniu klubu coś takiego:

>  Nie przypominam sobie , by kiedykolwiek przyjezdni byli traktowani jako "

> inni " piloci. O kolejności do holi decydować ma kolejka - nie
przynależność
> Art

A ja sobie przypominam. Nasza winda, nasze hole. Zawsze tak było. Zawsze tak
było i zawsze ta zasada była respektowana - bo była oczywista. Chośby przez
pilotów z Karkonoszy. Jak ktoś chce przyjechać do Borska i sprawnie się
holować - zapraszamy z własną windą. Niech przyjezdni się włączą w ten
sposób w organizację holowania. Prosta zasada, tylko w ten sposób
zmotywujesz naszych gości, aby się włączyli w Borsk. Inaczej przyjeżdza ktoś
i płaci stówkę i wymaga. Jak lorbas. Rozłoży sobie fotelik i dyryguje. A to
nie jest nasza działalność zarobkowa. NIe jesteśmy SPA. Zawsze tak było,
przypomij sobie inną zasadę  - że kierownik startu - po kilku wypuszczonych
startach ma prawo sam się wpiąć. Ta zasada była po to, aby zmotywować ludzi
do sprawnego holowania i brania odpowiedzialności.

Jeśli się zdarzy, że przyjedzie 100pilotów na weekend z Polski, a będzie jak
zwykle jeden biedny Jurek do holowania - zapomnij o tym ze polecisz do
niedzieli wieczorem. Bo jak ktoś jedzie całą noc, to przyjeżdża o 5 rano i
śpi na lotnisku. Przyjedziesz o 9 i możesz wracać do domu, bo przed
dobranocką w niedzielę nie polecisz.

Lotnisko jest po to, abyśmy my, piloci z GCG mogli latać. MY.

Sorry Artur, ale ja sie na to nie godzę. Zresztą zapytaj może najpierw jakie
jest zdanie klubu, zanim strzelisz sobie w stopę. Między innymi po to się
zrzeszyliśmy w klubie, abyśmy mogli sprawnie latać. Zresztą tak jest także w
konopkach. I zapominj, że pojedziesz do konopek i bedziesz latać przed
kimkolwiek z tamtejszego klubu.
http://groups.google.pl/group/pl.rec.paralotnie/browse_thread/thread/a3fddd22a514f853/bd770c403bbe15b8#bd770c403bbe15b8

Jeśli ta zasad wejdzie w życie - to oznaczać będzie śmierć latania klubowego
w Borsku. Bo promujesz pilotów z poza, zamist swoich. A to nie jest Twoim
celem, prawda?

pozdrowienia,
Kacper