[gcg] Re: Maciek B& tandemy

  • From: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Sep 2007 23:00:36 +0200

Wojtku, czy twój VIP musi koniecznie zostać przewieziony zarobkowo?
Może przewiezie go ktoś po przyjacielsku...

Na wożenie przyjaciół mam wszystkie wymagane papiery, fajne nowe skrzydło,
ładną nową uprząż, ubezpieczenie OC obejmujące szkodę na pasażerze do
wysokości ok.
1 mln 850 tyś PLN.

Chętnie zaprzyjaźnię się z Twoim VIPem  :)
Hej!

Maciek Bejm
Tel. 507-222-185