[gcg] Re: Maciek B& tandemy

  • From: "Kamil Antkowiak" <kamil@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Sep 2007 22:39:11 +0200

Zarobkowo wozić w lotnictwie cywilny pasażerów tylko podmiot  posiadający
certyfikat.

Taki certyfikat w trójmieście posiada Robert Machel i Ja.

Można łatwo obliczyć że 100% certyfikatów na wożenie pasażerów jest w rękach
instruktorów.

Więc dożo jest prawdy w tym co pisze Wojtek co mu warun łaskaw.

PS.

Za wykonywanie czynności lotniczych bez uprawnień, bez certyfikatu albo nie
zgodnie z zakresem certyfikatu ustawodawca przewidział 3 lata w pasiaku.

Nie ma niestety na to zawiasów.

Paralotnie Nauka Latania instr. Kamil Antkowiak

   <http://www.kamil.paralotnie.pl> www.kamil.paralotnie.pl
<http://www.paralotnie.org> www.paralotnie.org

     <mailto:kamil@xxxxxxxxxxxxx> kamil@xxxxxxxxxxxxx     0 602 818 408

       INTERNETOWY SKLEP PARALOTNIOWY