[gevaot] אם אין אני לי מי לי!

  • From: ידידיה מנדלבאום <yedidyam@xxxxxxxxx>
  • To: gevaot <gevaot@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 May 2013 21:06:39 +0300

ושוב אנחנו-פני היישוב-שלום לכולם

אמרו חז"ל - אם אין אני לי מי לי, וגם אנחנו, ועדת פני היישוב חשים כך.
לאור מצב היישוב ,הפרוייקטים שאנחנו רוצים להריץ והתקציב הלא מטורף שלנו, כדאי
שנמשיך לעשות.
אנחנו מכריזים בזאת על יום עבודה יישובי נוסף באיסרו חג שבועות
 חשבנו על 3 דברים-
-צביעת פחי זבל
-טיפוח וחיזוק השביל הצמוד לכביש
-ערוגה גדולה בכניסה ליישוב

חשוב לנו להדגיש-אנחנו כוועדה חושבים ויוזמים אבל העבודה היא בהחלט יישובית
ולא מיועדת דווקא לילדים ו/או אמהות עם מנשאים
תגיעו-תהיה עבודה משמעותית ורלוונטית .לא תגיעו-לא יהיה!
 ולכן
כל אחד ואחת מתבקש להירשם בקישור המצורף לעבודה המתאימה לו על מנת שנוכל
להיערך ולדעת על אילו פרויקטים ללכת, ואילו חומרים צריך לקנות.
נשמח לרעיונות נוספים.

*
https://docs.google.com/forms/d/1hQtB_0g8j0s-F9eb1HDgYIiIlfuFAZUCOeijDGPkEtQ/viewform
*