[gevaot] חמץ, לא צריך לזרוק אפשר לתרום

  • From: adee miles <adeemiles@xxxxxxxxx>
  • To: gevaot@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Mar 2013 12:41:54 +0200

קיבלתי אישור לפרסם שניתן להעביר את כל החמץ שלכם פתוח וסגור לשי רבינוביץ
בראש צורים. כל שנה הוא אוסף את החמץ,  שוב כולל חמץ גמור פתוח וסגור ומעביר
אותו לעמותות או ארגונים או בתי תמחוי . אני לא יודעת בדיוק את הפרטים אבל
כמובן שהכל נעשה כדת וכדין.
הבית שלהם נמצא בשכונה החדשה, תסתכלו, כתוב על המנורות...והם שתי קומות מתחת
לכביש... וממול לדלת הכניסה יש דלת לחדר נפרד שאפשר לפתוח ולהכניס את מה
שהבאתם... אתם כבר תראו...
חג שמח