[fotoskiasi] λεφκι διαγωνισμος

  • From: Nektarios Pogkas <migraine.trigger@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 May 2011 23:10:25 +0300

παρεπιπτοντως τρεχει και ενας διαγωνισμος της ομαδας ΛΕΦΚΙ.
οι οροι ειναι :

1) Αποστολή μεχρι 4 φωτογραφιών (εγχρωμων ή ασπρόμαυρων) οι οποίες εντασσονται στο ειδος της φωτογραφιας δρομου.
2) 15 ευρω συμμετοχή.

και ο διαγωνισμος εχει τελικη ημερομηνια παραδοσης τις 6 ιουνιου. οποιος ενδιαφερεται για παραπανω μπορει να επικοινωνησει με καποιον απο τη λεφκι. Αν δε ξερει κανεναν απο τη ΛΕΦΚΙ ας επικοινωνησει μαζι μου να του δωσω ενα τηλεφωνο, αν και θα προστεθεί ενα dropbox shared folder για πιο γρηγορη λυση απ οσο μου παν τα παιδια.

--
Nektarios Pogkas
Photographer

location: Chania, Crete, Greece, Technical University
                of Crete.