[fotoskiasi] Τουρκία και άλλα

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Mar 2009 12:03:18 -0700 (PDT)

Παιδιά,

εφτασε σήμερα η απάντηση από Τουρκία. Όπως θα δείτε και σε αυτήν, δεν έχουν
πρόβλημα αν ο υπέυθυνος είναι καθηγητής ή ερευνητής-υπάλληλος. Οπότε, όπως
είχαμε πει θα κάνουμε μία κλήρωση μεταξύ: Κανδηλάκη, Αντρέα και Αντώνη.

Επειδή θέλω να πάω αύριο τα ονόματα σε Γρύσπο, υπάρχει πρόβλημα να κάνω εγώ την
κλήρωση, ή να την κάνουμε την τετάρτη.....

Βασικά θα τηλ αύριο πρυτανεία και θα δω πότε είναι το πρυτανικό, αν είναι μετά
την πέμπτη (ή την πέμπτη) δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν είναι πρίν την
πέμπτη........ πείτε μου. (για να μην έχουμε προβλήματα, στείλτε σε εμένα Mail
και όχι στην ομάδα. Ωστε να κρατήσει την ανωνυμία του το άτομο που έχει
πρόβλημα (το οποίο είναι απόλυτα φυσικό)

Ασχετο: οι σημειώσεις και τα υπόλοιπα του μαθήματος της ψηφιακής, βρίσκονται
στο σιτε:
http://www.fotoskiasi.tuc.gr/lesson.asp?lesson=54

Υ.Γ. η απάντηση (για να ευλογίσουμε λίγο και τα γένια μας)

Dear,Vakondios

thanks for your reply. we are glad to hear your nice
sentiments. there is your question that we are answering now it that we
invite three person from your university so they must two students and
one academician (prelector, docent, docent asst., professor,
researcher-employee, etc.) and they must be member of university
photography club, too.

we looked into your "fotoskiasi" web site, so we enjoyed it. we will feel
honored to see you at our festival.

Mrs. Perihan OGDUM
Υ.Γ.2 το site μας το κοιτάξανε... τι καταλάβανε απο αυτό (μιας και δεν είναι
στα αγγλικά) δεν ξέρω....