[fotoskiasi] Γαλλική

  • From: Marilena Sorrou <maril_lou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Oct 2010 21:09:33 +0300

Δεν ξέρω αν έχει μιλήσει τελικά κανείς με το Γιάννη για το αν θα γίνουν
μαθήματα και πότε αλλά σήμερα μου είπαν από τη γραμματεία της σχολής ότι δεν
έχουν μεν κανένα πρόβλημα να κάνουμε τα μαθήματα μας εκεί αλλά επειδή ο
άνθρωπος που "κλείδωνε" ως τώρα τη σχολή παίρνει σύνταξη και δεν έχουν βρει
κάποιον άλλον, υπάρχει πρόβλημα με την ώρα που θα πρέπει να κλείνει το κτίριο
και δεν μπορούν να δεσμευτούν ακόμα. Δεν ξέρω βέβαια αν μπορεί να γίνει κάτι
ανεπίσημα. Το συζητάμε από κοντά την τετάρτη?