[fotoskiasi] Διαγωνισμός φωτογραφικής λέσχης λιβαδειάς

  • From: iris kyranou <iriditsa@xxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Apr 2010 13:26:14 +0000 (GMT)

Μου έδωσε σήμερα ένα παιδί από το σταθμό ένα γράμμα που ήρθε για την φωτοσκίαση
και ήταν από την Φωτογραφική Λέσχη Λιβαδειάς που μας καλούσε να πάρουμε μέρος
σε ένα διαγωνισμό με θέμα 'Μανα'.
 Έχω την αίσθηση ότι μας έχει έρθει και αντίστοιχο μέιλ κάποια στιγμή χωρίς να
είμαι και σίγουρη. Όπως και να χει καταληκτική ημερομηνία ήταν στις 31 Μαρτίου,
οπότε δεν έχει και μεγάλη σημασία πλέον, απλά το αναφέρω και για όποιους
ενδιαφέρονται ο φακελος είναι στον σκοτεινό.
Επίσης μας έστειλαν και ένα ημερολόγιο της ομάδας τους. Αυτάαααα.

ΥΓ. Ανδρέα, μου αρέσει η κίνηση του μέιλ που έστειλες αλλά και πάλι πιστεύω
είναι καλύτερα να κανονίσουμε μια νωρίτερη της Τετάρτης συνάντηση για να το
συζητήσουμε.