[fotoskiasi] θάλαμος

  • From: iris vatantzi <iriditsa@xxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Feb 2010 16:52:42 +0000 (GMT)

Καλησπέρα,
Μόλις έφυγα από τον θάλαμο και έχω κάποιες παρατηρήσεις.Αρχικά συγγνώμη που
άφησα τον θάλαμο σε 'άθλια' κατάσταση για μία μέρα αλλά πλέον είναι καθαρός και
φρεσκοπλυμμένος. Όσον αφορά τουλάχιστον αυτά που εγώ λέρωσα, γιατί για την
υπόλοιπη κατάσταση είναι όπως τον βρήκα..
Και καθώς σήμερα μου τονίστηκαν οι υποχρεώσεις μου, να ζητησω και εγώ να
θυμηθούν και οι υπόλοιποι τις δικές τους. Πιο συγκεκριμένα, όταν κάτι χαλάει ή
τελειώνει από αυτά που χρησιμοποιούνται συχνά (πχ υγρό πιάτων, γάντια, ο
μοναδικός γυάλινος σωλήνας) και εμείς είμαστε αυτοί που τα χαλάσαμε-τελειώσαμε
καλά είναι να τα αναπληρώνουμε ή τέλος πάντων (αν δεν θέλουμε να βάλουμε λεφτά
από την τσέπη μας ) να στέλνουμε ένα μήνυμα και να ενημερώνουμε ώστε να
αναπληρώνονται από την ομάδα. Εξ άλλου γι αυτό υπάρχει και το ταμείο-για
 άμεσες αγορές πραγμάτων που τελειώσανε και χρειαζόμαστε.
Επίσης μια άλλη παράκκληση προς όποιον έχει τους drivers για το σκάνερ αν
γίνεται να τους επιστρέψει στον θάλαμο σύντομα και για τους υπόλοιπους που θα
χρειαστεί να το χρησιμοποιήσουν.
Ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη αν είμαι λίγο εριστική ή επιθετική.
ΥΓ.Ανδρέα έχω σκουπίσει και με χαρτί <λίγο μόνο ψηστούκο..Όχι πολύ..Και πήρα
και το σαπούνι το planet..Με συγχωρείς ε?ε?ε?> τα πλυμμένα, οπότε πιστεύω ότι
θα στεγνώσουν πάρα πολυ γρήγορα ώστε να μπορείς να πας και σήμερα.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam);   Το Yahoo! Mail διαθέτει την
καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://mail.yahoo.gr