[fotoskiasi] φωτογραφικές ομάδες σχολών

  • From: Nikos Vakondios <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Aug 2009 06:56:39 -0700 (PDT)

Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, σας στέλνω το αρχείο που έχω στοιχεία όσων
ομάδων ξέρω...

Αυτά που έχουν ερωτηματικό τα έχω απο παλιές λίστες ή σιτε στο ιντερνετ και
μαλλον δεν ισχύουν.

όσα ονόματα και τηλ ατομων εμφανίζονται τα έχω βρει χύμα στο ιντερνετ. Όπου
βλέπετε αστεράκια σημένει ότι έχω το τηλέφωνο ατομου, αλλά επειδή το βρήκα μέσω
γνωστών, δεν το γράφω. Δεν χρειάζεται να τα στέλνουμε παντου....

Συμπληρώστε στον πίνακα ότι ξέρετε και στείλτε το σε εμένα

Αυτα....
Αντε παιδιά τώρα που μαζευόμαστε χανιά (και πριν ξεκινήσει η εξετάστική, να
βρούμε ότι μπορούμε)