[fotoskiasi] ek8esi

  • From: "nbakondios@xxxxxxxxx" <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Feb 2009 08:05:49 -0800 (PST)

Paidia molis moy til o Depollas.

Arxika einai 8etikos, alla 8a prepei gia na einai sigouros na elenksei to
programma toy kai na milisei me ton synergati toy.

Opote etoimazo to xarti gia ton Xrysostomo, anaferontas os erxomenoys toys Mano
Johnson kai konto kai pi8anon Depolla

Endiaferomaste gia to Sabb/riako 16-17 maioy.

Apla meta skeftika oti an er8oyn kai oi 4 ('h akoma kai oi 3) pos 8a einai to
programma;;

To ena apogeuma - bradu 8a milisoyn Manos - Jonhson, kai to allo apogeyma -
vradu Kontos - depollas;;;

opote na eimaste kalymenoi an kapoios den er8rei 'h na zhtisoyme 3 meres ton
xoro??

Anakaifalaiosi: tora eimai sto oti zitame ton xoro gia 2 meres kai 2 meres (mia
prin kai mia meta) na exoyme thn dynatotita na stysoyme ksestisoyme. Zitame kai
toys duo xoroys (ek8esiakos kai synedrion) kai olh tin anagkaia ypodomi
(mikrofona - projector ktl)

OK? na etoimaso ta xartia??
pls apantiste oste na min to paro pano moy.
an h apantisi einai apla "ok" steilte to sto diko moy mail (oxi stin lista) gia
na min thn gemizoyme adika. An exete antirisi steilte tin stin lista na to
syzhtisoyme