[fotoskiasi] Winners Gallery 2009 World Press Photo of the Year

  • From: maria grapsa <maria_grapsa@xxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Feb 2009 17:42:52 +0000 (GMT)

δεν ξερω αν τα εχετε δει, ειναι τα αποτελεσματα του world press photo 2009 και
κατα τη γνωμη μου καποιες ειναι εκπληκτικες. Το δευτερο βραβειο στην κατηγορία
"people in the news" ειναι απο Ελλαδα.. Αν τις εχετε ξαναδει sorry για το spam!
και να το λινκ:

http://www.worldpressphoto.org/index.php?option=com_photogallery&task=blogsection&id=19&Itemid=223&bandwidth=high

επισης για την εκθεση σκεφτομαι οτι θα ηθελα κι εγω να συμμετασχω, αλλα νομιζω
πως θελω και δευτερη γνωμη για τις φωτογραφιες μου, δεν ειμαι ακομα σιγουρη,
αλλα σκεφτηκα να με εχετε υπ'οψη σας αν θελετε και γινεται. Θα εχει καποιο θεμα
ή χυμα διαφορες φωτογραφιες?

αυτα, ευχαριστω!
bye!
μαρια

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr