[fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Levelezési lista

  • From: Levente Réfi <refi.levente@xxxxxxxxx>
  • To: fegyvertartas@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Apr 2012 21:30:01 +0200

Átolvastam az eddigi levelezést.

A névnél rövid tömör névre szavazok. A "Nem halálos önvédelem" kifejezést
venném alapul. Viszont ennek jelentése a berkeken kívül értelmetlen, és /
vagy érthetetlen. Mi van? Mi a nem halálos? Ki hal meg? Meg ki nem, meg...
ááááásszony megy az ÁFTÉJCÉJ meccs! Hol a söröm!?! ... Azt ennyi is.

A fegyver szót mindenképpen kerülném, mivel ez gumicsont a média, és a
fegyveres szövetségek számára. Ahogy Toto is mondta, még az ügyészsegg is
fennakad majd rajta. Aztán magyarázhatjuk a joghézag fegyvereinket, meg a
hol KKVE, hol nem eszközeinket. Nem érdemes pöckölgetni a pitbullok
orrát... Nincs kedvem hatalmaskodó hivatali idiótákkal vitatkozni egy
elnevezés miatt.

Mi is lesz ez? Egyesület? Akkor hívjuk így. Milyen témában? Önvédelem?
Akkor tegyük ezt is bele az elnevezésbe. Az önvédelem nem csak a
fegyverekről szól, sőt! Az csak egy eszköz, amivel hatásosan tud védekezni
erős, és gyenge fizikumú ember is. Alapvetően el kellene felejtetni a
fegyver buzulást az elején, mert az a legtöbb emberben ellenérzéseket kelt
még akkor is, ha van nekik otthon gázpisztolyuk. Sok a szenteskedő hazug
seggfej, akik mert csak egy ilyen miatt keresztbe tesznek, és mondjuk
kitalálják, hogy aféle gárdát akarnánk alapítani. Nem erről van szó. Pont
emiatt ki kell tudni védeni, és szűrni a militáns és / vagy fajgyűlölő
egyénekkel történő összemosást.

A fentiek alapján én a "Magyar Önvédelmi Egyesület", vagy "Magyar Önvédelmi
Szövetség" neveket javaslom.

A bürokráciai oldalra sajnos szükség lesz, de nem ez a szűk keresztmetszet.
Be kellene  tudni indítani egy lavinát, amivel magunk köré tudnánk vonzani
pár embert. Pl meg lehetne keresni a Krag-maga szövetséget mint pártoló
szövetséget, meg lehetne keresni a MDLSZ-t, és közülük lehetne alapító
tagokat gyűjteni. Ilyen módon a fegyveres, és nem fegyveres vonal is
megjelenik az önvédelem terén, csak ugye rejtve. Ami a fegyveres önvédelmi
lét alapja. Minden ilyesmit diszkréten, rejtve szoktak csinálni, javaslom,
az egyesület fegyverrel kapcsolatos vonala is legyen ilyen.

Üdv,
Levente