[fegyvertartas] Levelezési lista

  • From: Tamás Zsákai <nemhalalos.onvedelem@xxxxxxxxx>
  • To: fegyvertartas@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Apr 2012 01:39:53 +0200

Urak!

Készítettem egy zártkörű levelezési listát a T. Alapító Atyák számára. A
listára felírtam mind az ötünk email címét, akik a társadalmi szervezet
alapítása körüli bábáskodásban jelezték az érdeklődésüket. Mivel a zárt
levelezési lista címére írt levelet minden tag megkapja, ezért sokkal
könnyebb így, egyetlen email címmel tartani egymással a kapcsolatot, mint
mindig mindenkit beleírni a címzésbe.

Ezt a listát a későbbiekben másra is lehet használni, tagokkal való
kommunikációra, stb stb. Ha van, aki nem szeretné hogy rajta legyen a
levlistán, dobjon egy emailt és leveszem amint lehet.

Nos, egyenlőre tehát ott tartottunk, hogy a húsvégi sonka- és tojás
mérgezés után megkeresem a Gvass által ajánlott ügyvédet, aki nem más mint
esa69 topiktárs, civilben dr. Esztári Sándor. (www.esztari.hu) Ő állítólag
tényleg doktor. :)
A társadalmi szervezet alapításához kell 10 tag, és bírósági bejegyzés. Az
alapítás folyamata egyébként itt is elolvasható a neten:

http://www.egyesuletalapitas.info/alapitas.html

Ügyvéd megbízásán kívül több minden is szükségeltetik ehhez:

- Alakuló közgyűlés a minimum 10 taggal
- Szervezeti- és Működési Szabályzat kialakítása
- Adószám megszerzése
- Bankszámla nyitása
- Pénzkezelési Szabályzat kialakítása

Jó sok adminisztráció, aminek a végeztével lesz egy nyilvántartásba vett
társadalmi szervezetünk, egy jogi személyiségünk. A bírósági jóváhagyás
mellett az Ügyészségen is át kell mennie a regisztrációnak, speciel van egy
olyan érzésem, hogy ők kérdéseket fognak feltenni, hogy na akkor milyen
fegyverekről van is itten szó? :)

Az ügyvéd mellett szükség lesz egy könyvelőre, aki nem drága, és csinálta
is már civil szervezetek könyvelését. Mondjuk túlzottan sok
bevételre-kiadásra nem számítok, - a szóróanyagoknak lehet költsége, mást
jelenleg nem tudok elképzelni.

Elsőre egyébként engem picit elrettentett ez a bürokrácia, fel is tettem
magamnak a kérdést: ez mindenképpen szükséges-e ahhoz, hogy ha elkezdjük
aktivizálni magunkat, komolyabban vegyenek?  Egyenlőre a válaszom igen,
főleg ha olyan ambíciózus terveink vannak, hogy később a jogalkotási
folyamatba is szeretnénk belevauzni a partvonalon kívülről.

üdv

Tamás