[etni] Fw: די לקמפיין המיותר הזה!

  • From: "Ask_Etni" <ask@xxxxxxxx>
  • To: "ETNI" <etni@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Oct 2008 07:26:10 +0200

---------- Forwarded message ----------
From: רוח חדשה <ruachadasha@xxxxxxxxx>
Date: 2008/10/28
Subject: די לקמפיין המיותר הזה!

28.10.07

לכבוד
רן ארז
יו"ר ארגון המורים
א.נ.,

הנדון: הפסקת קמפיין הפרסום הבזבזני נגד שרת החינוך

במשך 12 שנים אתה מוביל את ארגון המורים. באותם השנים מעמד המורה הגיע לשפל
שאין כדוגמתו.
ציבור המורים עדיין נושא על גופו את צלקות "אם כל השביתות" שהובלת  - ובה
נכשלת.
כיום, 3 חודשים לפני הבחירות בארגון המורים, אתה יוצא בקמפיין ראוותני ומיותר.

כמה עולה הקמפיין? מי מרוויח ממנו מלבד משרד הפרסום שלך? במה הוא תורם למעמד
המורה?
האם שוב אתה מנסה לסמן למורים אויב כדי ללכד אותם מאחוריך?

על רקע הבחירות הקרובות לכנסת, החלטת לצאת בקמפיין אישי כנגד שרת החינוך יולי
תמיר.
מבלי להביע דעה בעד או נגד תמיר, איני מבין מה הטעם עכשיו בקמפיין שכזה?
חוץ מנקמנות אישית הוא לא משרת שום מטרה ראויה.

אני, שעבדתי ימים ולילות עם המורים בשטח במהלך השביתה הגדולה,
שהקרבתי את כספי וזעתי, שהובלתי תלמידים, מורים והורים אומר לך:
אתה האכזבה הגדולה שלי.
אני מבקש ממך להפסיק את הקמפיין, ולהקדיש את הכסף לצורכי המורים.

בכבוד רב,
דודי פרידמן, מחנך ומורה לפיזיקה
מייסד תנועת "רוח חדשה בארגון המורים".

** Etni homepage - http://www.etni.org