e-Πύλη Εκπαίδευσης .... ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΜΕΛΩΝ

  • From: "WebAdmin e-Πύλης Εκπσης" <vmpousios@xxxxxxxxx>
  • To: <e-pylh@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 May 2003 18:58:36 +0300

Μερικές ατάκες της Άντζελας!!

Κυρία Δημητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα;
Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοβαρά.

Τελευταία διαβάζω πολύ ποίηση και ο αγαπημένος μου ποιητής, είναι ο
Καζαντζάκης.

Μ' αρέσουν όλοι οι ποιητές, ακόμα και ο Μπετόβεν

Φέτος το καλοκαίρι είχα πάει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι με θέα τον
Ατλαντικό και ήταν υπέροχα.

Δόξα το Θεό, είμαι άθεη!!

Εγώ έναν άνθρωπο φοβάμαι στη ζωή μου, τον Θεό!

Ποια είναι η γνώμη σας για τις μειονότητες;
Α δεν ξέρω χρυσό μου εγώ έχω μόνο πλεονεκτήματα.

Πως διατηρείτε τη σιλουέτα σας;
Τρώω είδη υγιεινής.

Κυρία Δημητρίου, γνωρίζετε τον Πικάσο;
Αυτό το κίτρινο ανθρωπάκι στα Πόκεμον;

Αυτές οι αντιγραφές κυκλοφορούν ευρέως.
Συγνώμη κύριε Ευαγγελάτε, αυτόν τον Εβραίο δεν πρέπει να τον συλλάβει
κάποιος;

Κυρία Δημητρίου, διαβάζετε;
Ναι, το ξέρω.

Έχω κάνει σφάλματα. Σε αυτή τη ζωή κανείς δεν είναι άσφαλτος.

Βασίλης Μπούσιος

www <http://www.pe.sch.gr/pe> .pe.sch.gr/pe

Περισσότερα στο . οικογενειακό μας (πατήρ και θυγατέρες) site:

www <http://www.larissacity.com/> .larissacity.com