e-Πύλη Εκπαίδευσης ΗΜΕΡΙΔΑ "ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΤ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ"

  • From: "WebAdmin e-Πύλης Εκπσης" <vmpousios@xxxxxxxxx>
  • To: <gpap@xxxxxxxxxxxxx>, <soultis@xxxxxxxxx>,<araptis@xxxxxxxxxxxxxx>, <ppol@xxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Jan 2003 20:05:00 +0200

Επειδή μου γνωστοποιήθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα
με το σύνδεσμο της e-Πύλης Εκπαίδευσης www <http://www.pe.sch.gr/pe>
.pe.sch.gr/pe
όπου μπορείτε να ιδείτε το τελικό πρόγραμμα της ημερίδας
σας στέλνω συνημμένα το πρόγραμμα σε .doc του Word
για να το τυπώσετε.

Σας ενημερώνω ότι δωμάτια σε ξενοδοχείο θα κλειστούν
Για την Παρασκευή το βράδυ και φαγητό θα φάμε όλοι μαζί
Το βράδυ της Παρασκευής και το Σάββατο το μεσημέρι.

Δηλώστε μου ποιοι θέλετε να έχετε δωμάτιο για να κλείσω από τώρα
Ώστε να . μη κοιμηθείτε στην Ελασσόνα.

Σημείωση:
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και ο κ. Πολίτης θα έλθουν το Σάββατο το πρωί
από το Βόλο.

Να είστε όλοι σας καλά.

Βασίλης Μπούσιος
 www.pe.sch.gr/pe