[dgz] BOKNING TILL NÄSTA LAN

  • From: "Will Svenselius" <wille47@xxxxxxxxx>
  • To: "DGZ Freelist" <dgz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 May 2001 17:07:20 +0200

Hallå folket, jag har lite goda nyheter att rapportera ...

-- Glad nyhet 1: Bokningen har öppnat!

På vår fina hemsida (www.dgzone.org) kan du nu boka plats till nästa LAN,
vilket alltså är vecka 21 under Kristi Himmelsfärdshelgen. I skrivande
stund är alla platser lediga utom de som styrelsen reserverat, så skynda!

OBS! Det är till detta LAN (som har det byråkratiska namnet LANv21-2001)
viktigare än någonsin tidigare att ni BETALAR I GOD TID, eftersom vi vill
ha råd att betala för glad nyhet nummer 2.

-- Glad nyhet 2: Vår switch är på väg!

Vi är nu bara dagar ifrån att emotta en Netgear FS524 switch - 24 portar,
100 mbit med autosensing i full duplex på varje som borde garantera en
fantastisk LAN-upplevelse, både vad gäller spel och filöverföringar.

För att vi inte ska vara alldeles luspanka efter att ha betalat denna
så är det viktigt att ni som vill LANa bokar platser och framför allt
BETALAR så fort som möjligt.

Anmälningsavgiften är som vanligt 100 kronor, plus 50 kr deposition för
alla som inte har deposition innestående.
Är du osäker på detta, kontakta mig så kollar jag.

-- Glad nyhet 3: Det var allt!

Gå och boka nu! Hemsidan är www.dgzone.org, lösenordet är "tribes".
Den som vill veta mer om vår fina switch kan kolla på:
http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=3&yrp=7&zrp=25

Mvh Wille