[deak] Re: [deak] Jeremy... na ne izélj már! Látod én is fiú vagyok!

  • From: Gida <gidamester@xxxxxxxxx>
  • To: deak@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Apr 2011 13:13:20 +0200

Hahó!

Én is szeretném, ha ott lenne Gy.P. 1000 éve nem láttam. Majd viszünk egy
színeskréta-készletet, és bekenjük a széket, meg az evőezközkészletét, és
olyan lesz, mint 20 esztendővel ezelőtt (apacs indián harcba indul).
Tényleg, következő farsangkor majd Jeremy-nek öltözöm. Kár, hogy csak Ti
értékelnétek...

Sziasztok,
Robi