[deak] Jeremy... na ne izélj már! Látod én is fiú vagyok!

  • From: Belső László <belso.laszlo@xxxxxxxxx>
  • To: deak@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Apr 2011 12:53:58 +0200

Sziasztok!

Megbízható, de nem kiadható forrásból ) tudom, hogy Gyarmati Péter
tanár úr, alias Jeremy nagyon ráér május 28-án és örömmel venne részt
az osztálytalálkozónkon.
Még nem beszéltük, de szerintem ott lenne a helye, személy szerint
szívesen látnám - természetesen az ő "fellépti díja és egyéb
költségei" a nagy közöst terhelnék,
de remélem ez nem jelent problémát.

Szóljon, akinek ellenvéleménye van, a hallgatás beleegyezés! :)

Üdv: Böbe