[deak] Re: 09.10

  • From: Dr. Kánnár Antal <toni@xxxxxxxxxxx>
  • To: <deak@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Aug 2011 08:25:24 +0200

Sziasztok!

A magam részéről és a változatosság kedvéért lakodalomba megyek, egyébként
egész évben ez a kettő lebeszélt lagzi volt....
Jó mulatást mindegy kinek.. és érezzétek jól egymást.

Üdvözlettel Runci

ui.: a Tóth Feri jön hozzánk tanulni az egyetemre, tök szar lesz beírni neki az
egyeseket mechanikából......