[deak] Re: 09.10

  • From: Antal András <aa@xxxxxxxxxx>
  • To: <deak@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Aug 2011 18:09:10 +0200

Sziasztok!

Hello Kedves Doktorom!

A grill-autó helyigénye egy 3 X 6 méteres placc.A bejárat szélessége 3.20 méter
legyen,mert tükrök is vannak.:)!A magasság 3.30 méter,és fa alatt nem
megfelelő,a felszálló forró levegő miatt.A nyitható oldal ajtó kb 1.30 méterrel
növeli a szélességet.Valamint 220V szükségeltetik,külön biztosítva.A többi az
én dolgom.Képeket találsz az autókról a monchicken-grillcatering.com -on.Még
nem tudom,hogy melyikkel jövök,de kb. egy méretűek.
A Mag. a nevem előtt,tudományos fokozat.Rövidítés(Magister).A nyugat-európai
egyetemi oktatásban használatos.Azt jelenti,hogy viselője valamilyen
szakirány,magas színtű,tudományos ismerője,és taníthatja azt.Esetemben ez a
vendéglátóipari-gazdaságtudomány.(Gastgewerbliche-Wirtschaft)A keresztnévvel
nem használják.Helyesen Herr Magister,vagy Herr Magister Antal.
EZ CSAK INFO.Tehát nem mag. Andreas.
Természetesen a posta kivitelezhető!Ha a postai személyzet meg nem eszi
közben:):):)!

aa