[cfinformatica-grup] Re: compartir material amb wiki infla.cat

  • From: Jordi Anguita <jordianguita@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Oct 2014 15:36:01 +0200

Bona tarda,
Jo proposo fer un moodle amb tots els mòduls dels CF.  Als mòduls hi haurà
només el material necessari per fer la teoria, les pràctiques i les proves
del mòdul, i a més a més endreçat de forma lineal.
Trobo que hi ha wikis que comences a fircar-te en links i t'acabes perdent
o no trobant les coses, o les explicacions són per altres versions de
programari.
Per la meva part estic molt satisfet de la metodologia amb la que faig
serveis a grau mig:
 - la teoria del servei i les activitats relacionades amb la teoria 3h aprox
 - la explicació del servei a Windows amb un escenari que es un simulacre
de la realitat (ho explico amb projector) 2h aprox
 - el mateix per linux (els alumnes segueixen un guió) 2h aprox
 - els hi dic l'examen pràctic que faré (no els hi dic IP, ni noms, aixó el
dia de l'examen) 6h aprox per practicar-ho
 - examen práctic a windows 2h + ampliació de l'escenari amb linux 2h, +
examen tipus test 1h, + 1h entregar tot el que no els sortia (meitat de
puntuació)
 - l'alumne pot fer l'examen emprant versions superiors del SO operatius
explicats, o sense l'ajuda de webmin, per obtenir punts extra.

Per tant faria grups de treball per cada mòdul, per fer materials comuns
per tots els centres (examens tipus test inclosos, si escau), i si pots ser
amb la metodologia mes apropiada a cada mòdul.

Ja seria perfecte que haguesi cursos de juny/juliol per a que els caps de
grup de treball expliquessin les pràctiques fetes als companys.

Jo particularment treballaria als grups de SMX: M1,M5, M7