[cfinformatica-grup] Re: compartir material amb wiki infla.cat

  • From: Jordi Piquer <jpiquer2@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Oct 2014 17:39:45 +0200

Jo afegiria que a més que les dues coses són compatibles, també són
necessàries.

Per una banda un mega-moodle/www.profesfp.com/drive on, de manera
protegida, tinguérem l'oportunitat de compartir pràctiques (solucionades),
exàmens, materials addicionals, etc. La iniciativa de Toni és molt bona en
aquest sentit.

Per l'altra, tindre algun repositori d'articles amb el contingut,
susceptible de ser passat a un pdf, ppt o plugin de javascript per fer
classe. Dins d'aquest repositori (per ara li seguiré dient wiki), el que
hauríem de fer és crear alguna marca per saber on comença el contingut
avançat. Posar-nos d'acord en, dins d'un article sobre DHCP per exemple,
fins on ho considerem que és per SMX (¿"Conceptes bàsics"?) i a partir d'on
dels superiors (¿"Característiques avançades"?).

L'esperit d'una wiki igual no és tan posar allà les pròpies pràctiques,
però crec que sí s'acomoda bastant a un "how to" de com fer unes tasques
determinades de forma pautada. Treballant de manera col·laborativa
mantindre-ho actualitzat suposa poca feina.

En el nostre cas concret, la wiki té articles als que arribar amb una
seqüència lògica (DAW > M7 > UF1 > Activitat), com pots saltar a qualsevol
contingut (Python) com pots consultar una serie de "Com fer" de coses que
alguna volta hem hagut de fer i no costava res deixar-ho documentat per al
futur.

Per altra banda, sobre el que s'ha comentat de mantindre l'alumnat una o
més wikis per grup o centre, ho entenc més com una eina per desenvolupar
transversalment els continguts de classe, com altres centres ho gestionen
amb blocs, per exemple.

El dia 20 octubre de 2014 16:43, Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx> ha escrit:

--
Jordi Piquer i Garcia