[cfinformatica-grup] Re: Taller HW. Cargols pelats

  • From: Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Feb 2015 14:36:58 +0100

Gràcies a tots per les recomanacions :-)

Al final el que he fet és comprar un tornavís bastant més bo i fer el
sistema que ha comentat en Jordi S. Ja ho feia, però eren tornavisos
"pse-pse" i se m'acabava pelant el tornavis a part del cargol :-D

Mirant la web que heu comentat, provaré també lo de la goma, a veure que
tal, però amb cargols petits no se si me'n sortiré.

I he tornat a trobar els extractors, tipus GRABIT EXTRACTOR (no en sabia el
nom comercial), però em sembla que tots són de punta massa  gruixuda pels
cargols de portatils....

Merci per les recomanacions.

El dia 15 febrer de 2015, 19:21, Jordi Subias <jsubias@xxxxxxxxx> ha escrit:

--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *