[cfinformatica-grup] Re: Dubte en els objectes de Zentyal

  • From: MARIO GUERRERO TORRES <mguerr35@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Feb 2015 23:25:00 +0100

Bona nit Bernat,

cap problema, m'agrada Zentyal i el faig servir a classe de tant en tant,
vaig començar quan encara es deia eBox.

Del dhcp del departament, a que et refereixes? algun router seu? Nosaltres
ho maneguem tot amb un de propi, de la marca Mikrotik, i va de conya!!

Estem en contacte,

Mario Guerrero Torres
Professor Tècnic de FP
INS F. Vidal i Barraquer