[bergenhifi] RE: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Det begynner vel å bli på tide?

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Feb 2008 07:15:33 +0000

Jeg er heller ikke så veeeldig langt unna å kunne holde en ny kveld, med myyye
nytt i oppsettet. Skal forøvrig se om ikke de siste forandringene kan bli
unnagjort i løpet av denne uken. Deretter må jeg i forhandlinger med
samboer.......... Er jo noen som må ut..... ;-)

mvh
Roger Jørgensen

From: soanderssen@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
RE: [bergenhifi] Det begynner vel å bli på tide?Date: Tue, 26 Feb 2008 22:52:55
+0100

Hei, jeg føler meg truffet Ole Martin. Har planlagt å arrangere en klubbkveld
en stund, men har vært så mye borte at det ikke har vært mulig. I tillegg
kollapset CD spiller og sub for andre gang i forrige uke. Når disse er på plass
igjen kommer invitasjonen. MvhSven Øyvind> Date: Tue, 26 Feb 2008 15:01:41
+0100> Subject: [bergenhifi] Det begynner vel å bli på tide?> From:
interman@xxxxxxxxxxxxxx> To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx> > Hei. Det er vel en
måneds tid nå siden forrige klubbkveld, så da lodder> jeg stemningen litt. Hvem
har lyst / mulighet? Forslag til tema?> > > Mvh, Andreas> >

Lei av å vente på svar? Få Windows Live Messenger gratis nå.