[bergenhifi] Re: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Det begynner vel å bli på tide?

  • From: "Per Helge Hansen" <prelge@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Feb 2008 16:40:12 +0100

Hei!
Travel på utstillingsfronten, Trondheim nå i februar og åpning 8.mars på
Galleri Gathe i Bergen.
Men så kan jeg være klar til en kveld på mitt nye atelier på Askøy.
Mye nytt i anlegget og altfor mye musikk....
Manley Shrimp forforsterker blir nå erstattet av Conrad-Johnson CT5,
ellers går det i DPA 300B monoblokker, Revel Performa F30, Michell
Orbe/SME309/Lyra Dorian/Audio Research PH3, Accuphase DP67 og kabler fra Cardas
og Renaissance...

mvh
Per Helge

www.perhelgehansen.no