[bergenhifi] Re: SV: kommende helg, 16. og 17.sept

  • From: Jørgensen Ole <ollliejay@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Sep 2011 14:56:08 +0200

Hei, Roger, kan jeg ta en tur også?

Ole

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: SV: kommende helg, 16. og 17.sept
Date: Wed, 14 Sep 2011 20:43:10 +0000

Da oppsummerer jeg kjapt.
Tønnes, Frank og Sascha satser på å ta seg en tur, samt Kjetil Melve, om han
kommer fra.
Videre er det mulig at Geir, Mats Petter, Kristjan og Kjartan svipper innom en
av kveldene, muligens også Kjetil Melvik.
Virker jo som om det kan bli en "passende mengde"....
Mulig jeg sender en invitt til Fjellsiden og - de er jo en av våre
minoritetsgrupper.....

mvh
Roger

From: tk-realf@xxxxxxxxx