[bergenhifi] SV: kommende helg, 16. og 17.sept

  • From: Tønnes Realfsen <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 18:38:52 +0200

Hei, jeg kommer en tur på lørdag.

                        Mvh Tønnes

Fra: bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx] På vegne av Roger A. Jørgensen
Sendt: 13. september 2011 23:33
Til: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Emne: [bergenhifi] kommende helg, 16. og 17.sept

Hei igjen.
Ser ut til at noen kanskje finner det bryet verdt Bilde er fjernet av
sender. Smilefjes som blunker å ta seg en tur, enten det nå blir fræddas-
eller lørdagskvelden...
Vel, der er rom til noen flere, også av de gamle traverne, dersom det skulle
friste nok...

Regner med at jeg er "klar" til å ta imot folk disse kveldene fra ca 2030 og
utover i de sene timer. Kl 2030 bør jeg være klar med alt som skal og må
gjøres, og kan senke skuldrene og kose meg litt...

Adressen er som før: Olsvikåsen 33, 2 trapper opp
mobnr: 924 82 030

mvh
Roger Jørgensen

JPEG image