Re: Uklar komakorrektor

  • From: Erik Persson <erik@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jan 2010 00:26:16 +0100

På værkstedet ser vi ofte forskellige former for glassvamp
Herunder et eksempel på et prisme.

http://www.gratisimage.dk/image-9B0C_4B4A5D3E.jpg
Jo flere linseelementer - jo større er risikoen for indslutning af fugt
og grobund for glassvamp.

Her kan der være megen fornuft i et nitrogen fyld okular.
http://www.2astro.dk/images/Forum/EXPLORE-OKULAR.jpg
http://meade.dk/Graphics/Products/874b.jpg