Re: Re: [ADM] Fortsat fejlmeldinger

  • From: "Frank Larsen" <frank@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Dec 2010 11:56:06 +0100

Hej Oluf

også kun næsten - Alle unix og unix lign. systemer som eksempelvis Linux og BSD
anvender IKKE CR/LF som "ny linie", men derimod kun "LF" - og dermed opstår
"Lone LF/CR" fejlen relativt nemt hvis ikke mailsystem programmørerne er
opmærksomme og erstatter alle enlige LF med CRLF i header og body tekst.

--

Torben: har "Lone CR/LF" fejlene optrådt efter 6/11 ?

Frank L