Re: NGC891 - ny version

  • From: "Frank Larsen" <frank@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 06 Nov 2010 23:29:48 +0100

Jeg prøver lige igen - det var total volapyk der kom i den anden mail
som jeg svarede på fra min android mobil!?

Hej Torben

Kanon godt billede - det ser ud til at I efterhånden har fået skovlen
under jeres feltglidning.

Der er rigtigt mange detaljer i støvskiven og gode farver på de svagere
stjerner. I skulle prøve at tage en serie farver med noget kortere
ekspotid så I også fik lidt farve på de stærkere stjerner i feltet som
er brændt ud. Det kræver så lidt ekstra arbejde med at samle det.

mvh
Frank Larsen