Re: Krabbetågen - ny version

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Jan 2011 23:31:05 +0100

Hej Niels

Tak for tippet. Erfaringen viser, at stjernerne kan have
forskellig størrelse alt afhængig af, hvilken farve de har.
I øvrigt er der en anden ting, som man skal være opmærksom
på, nemlig at der generelt kommer mere lys gennem det grønne
filter - og dette kan måske være forklaringen på, at det
grønne spor virker tykkere.