Re: [vbs2] besked/Ingelise

  • From: Eva Ö <eva@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Feb 2007 21:42:19 +0100

Hej Ingelise!
Åh, så synd att du ska sluta, men det är nog klokast att ta det lugnt och
inte behöva känna stressen över att inte hinna med.
Ta nu hand om dig så att du blir frisk.

Så då vara jag ensam kvar i denna klass :o(
Känner också ibland att jag har svårt att hinna med, men jag har bestämt mig
för att jag ska klara detta, så mig blir dom inte av med, Yrja och Kat. ;o)

många kramar från Eva