Re: [vbs2] Ingemo>Yrja

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Mar 2009 01:00:18 +0100

Även om det är långt efteråt vill jag tacka för hälsningen.

Visst hade vi kul - och det var en verkligt påkostad imponerande show som gör
allt lite extra roligt.

/YRJA

  Hej Yrja!
  Jag har problem med datorn men börjar få ordning på den igen. Jag såg ditt
mail om att du skulle till Stockholm och inte kunde rätta våra mallar. Jag
svarade på det men tror inte det gick fram till listan. Hoppas du får roligt
när du är iväg och får njuta av fin musik. Jag fortsätter med lektion 16, det
är mycket nytt som ska läras in :)) men skoj är det. Hoppas bara jag klarar det
för det är svårt. Rätta när du har tid och ork, jag är jättetacksam för att du
lär mig det här.
  Ha så kul i Stockholm!
  Kram! Ingemo

07:07:00