[vbs2] Re: Yrja [vbs2] Lektion 9 E med ett försök att r ätta bilderna från Åsa

  • From: "Trollet" <trollet@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 7 Dec 2008 18:57:48 +0100

VBS Lektion 9 E

Får nog skicka den här en gång till för jag har två stycken.
Denna har du rättat en gång innan du blev sjuk och det vet jag att den är fel.
Ledsen att det blev samma utan någon rättning.
Satt på jobbet och pillade med den andra idag och den låg kvar i min bärbara hårddisk.
Kommer alldeles strax.

Kram Åsa
----- Original Message ----- From: Trollet