[vbs2] Total kollaps av dator

  • From: "Yrja Winbladh" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Jul 2009 10:14:01 +0200

Ja jag får väl skylla mig själv - datorn HAR varit konstig ända sen jag köpte den och bara blivit värre o värre.

Skulle formaterat för länge sen.

Hoppas få hjälp av mina söner idag via telefon så dom kan lotsa mig in i datorn.

Tur att jag kan komma åt mailen online med Peters dator iallafall.

Oavsett vad som händer så har jag dåligt med tid denna vecka då vi ska iväg till Strängnäs.
Men sen jobbar Peter hela juli - har inte semester förrän i augusti -
- så jag ska förhoppningsvis höra av mig och försöka rätta lite fram tills dess.

Ha en skön sommar.

/YRJA