[ur-qrp-c] World Amateur Radio Day

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Apr 2011 17:59:24 +0300

Вітаю шановне панство з нагоди Всесвітнього дня радіаматорства!
18 квітня 1925 року у Парижі була створена
Міжнародна радіаматорська спілка (International Amateur Radio Union - IARU)

Зичу усім Українським радіаматорам злагоди і рішучості у захисті своїх прав.

Сьогодні, на своїй Інтернет сторінці:
http://ur3lcm.ho.ua/doc/ur_hamradio-petition.pdf
я виклав текст звернення радіаматорів України до НКРЗ із редагованими підписами
під ним:
http://ur3lcm.ho.ua/doc/ur_hamradio-petition.pdf (405KB)
Цей текст сьогодні вранці я надіслав електронною поштою на контактні адреси
НКРЗ.
Завтра або післязавтра я маю намір надіслати це звернення поштою рекомендованим
листом.
Усіх зацікавлених осіб прошу висловити свої зауваження до поточного варіанту
звернення
та підписів.

З найкращими побажаннями
Ігор Сокорчук, UR3LCM