[ur-qrp-c] Re: Echolink meeting of UR-QRP CLUB (6 May 2012)

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 5 May 2012 00:48:25 +0300

Даруйте! Помилився із датами. Надсилаю виправлений текст:

У неділю 6 травня 2012 р. 1930-2030 UTC (від 21:30 до 22:30 за
Києвом) відбудеться чергова товариська зустріч UR-QRP CLUB у мережі
Echolink.

Теми зустрічі:
1. Розповідь Євгена UR4LN/P/QRP і Валерія US4LEH/P/QRP про їхню першотравневу
QRP радіоекспедицію на лісове озеро поблизу м.Чугуєва, та про результати
QRP експерименту з закріпленою над поверхнею водойми "озерною" антеною
зенітного випромінювання. Обговорення результатів експерименту.

2. Розповідь та обмін враженнями від друготравневого /P/QRP(p) експерименту
за участю Євгена UR4LN/P/QRP(p), Валерія US4LEH/P/QRP(p) із QTH NR селища
Есхар,
Віталія UR5AVL/P/QRP(p) із QTH NR м.Суми, їхніх численних кореспондентів,
а також Ігоря UR3LCM/P/SWL mode only із QTH NR м.Харків.

3. Різне.

Місце зустрічі: UR3LCM-R - основне, *UKRAINE* - допоміжне.

PS Останнім часом Інтернет функціонує у мене дуже погано.
Може так статися, що участь у товариській зустрічі я взяти не зможу.
Якщо нічого не зміниться, то у кращому разі слухатиму інших учасників.
Прошу розпочати товариську зустріч без мене. SRI de UR3LCM.

--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>