[ur-qrp-c] Re: CW training application for Linux

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 3 Apr 2011 17:55:26 +0300

Вітаю!
On Sat, 02 Apr 2011 01:23:21 +0300
> Цікаво було-б дізнатися Ваші враження від цієї СОФТини.
> Та особливо цікавлять Ваші враження від методу Коха.

Для успішного вивчення CW, інтерфейс програми imho є маловажливим.
Головне, щоб методика навчання правильно забезпечувалася.
Щодо ефективності метода Коха власних вражень не маю.
Бо коли я був починав освоювати CW (було це понад 30 років назад),
методику формували мої наставники. Передавали спершу вручну, потім
датчиками радіограм на логічних мікросхемах. Набір знаків вибирався
штирками на набірному полі датчика.
З методикою Коха я познайомився коли CW вже знав.
Можу сказати, що головне тут регулярність занять і наполегливість.
Кілька двогодинних занять щотижня протягом кількох місяців
дозволяють майже кожному почати приймати CW на швидкості десь
60 PARIS зн./хв. Гадаю, що з методикою Коха швидкість буде більшою.

PS. Подивіться тут
http://radio.linux.org.au/?sectpat=morse&ordpat=title
там є й інші програми.
--